Friday, September 4, 2009

im exaggerating.

im kinda pissed with myself rite now...it's becoz i have so many things on my mind right now.so many things on my list...to shop of course.omg im such an online shopping addict.once i start i just couldn't stop.so many things to buy...but so little money.isk isk isk...

wishlist
1. GRObaby diaper(revolutionary!)
2. Ring Sling
3. SSC ( the new jumpsac is fancy )
4.Uppababy (ok..this is so melampau i know )
5. DKNY watch
6.Medela Freestyle (isk..ape aku cakap ni)
hmm...mane nak cari duit ni ek...

5 comments:

Mama Alya said...

hahaha Deba,

welcome to the club..
btw, fancy anything in the US?

i 2-3 menjak ni mendera diri sendiri masuk FSOT.bile la Jumpsac SSC ni nak kuar ek?

deba said...

tula...
jumpsac ssc lawa gilee...
harap jangan lambat sgt..kalau berat2 i malas nak carry my son.haha

Irwan said...

deba, MT Snuggbaby tu cemana? bg la review sket. ku belum beli carrier lg...tgh gatai la ni since dah rs sakit2 belakang dok gendong Alya ngan RS.

Mama Alya said...

wah irwan,
your daughter pun name Alya ke? hehehe

apootaern said...

Salam perkenalan,

Kalau nak try pouch sling yang cantik dan up to date serta harga berpatutan, sila ke www.apootaern.blogspot.com

Terima kasih.