Monday, August 10, 2009

geget



gosh...imran dah 2 bulan lebih skang.cepatnya masa berlalu..tak sabar rasanya nak tunggu dia besar tapi dalam masa yang sama aku rasa macam nak membekukan masa.mcm besh je dia kecik ni...tp semakin hari dia semakin besar.dan berat haha....mak aku mesti marah kalau aku cakap imran berat.dia akan cakap ' jangan cakap berat....badan semangat'.tp aku selalu degil sebab imran mmg berat.haha...dia 5kg okeyyy i tell u.mmg badan dia kecik je...tp berat tulang kot?badan pun panjang je...maybe nak jadik tinggi macam ibu ngan abah dia.
Dia sebulan lebih da pandai senyum.As he grows dia ada habit baru skang ni...which is babbling.wa wa wa...wee wee wee....macam2 la dia cakap.ngan riak muka bekerut2nya...ishh ye ye je.macam orang becerita...lawak pon ade.kekadang bile aku bebel kat dia...dia pon start gakk sound dia.aku lak rasa cam dia tengah bebel kat aku balik sbb bebel kat dia.padan muke aku.haha.kadang-kadang dia cakap sampai telepas perkataan macam mak,ibu,abah.sayup-sayup...hujung-hujung jela dengarnya.Tapi sume orang tengok dia mesti pelik...bukan budak 3-4bulan baru wat bising ke.anak ko ni bape bulan...eee bijak betul la.huh lagi dipuji...lagi senyum aa budak imran tu.dia cam tau2 aje....nasib baik la comeii...
Now...latest habit yang obvious sangat these few days is dia da mula suke geget and hisap jari dia.sarung tangan dia habis dia tarik dan hisap sampai lencun segala.sampai tercabut...pastu dia mula la operasi nyonyot jari dia.sampai bebunyi2....haha lucu betul la anak aku ni.

nota kaki : geget
ni nickname aku zaman kegemilangan mirc dulu...tempias kat anak kot.hihi :p

nota kaki lagi : gambar ni dari n76 cabok aku lagi.dahh penuh gambar imran dalam tu.apsal la aku malas sangat nak upload gamba dalam lumix.eeeee !

No comments: