Tuesday, April 20, 2010

Harijadi

suku abad.itu aku.omg
aku dah suku abad harini.25thn.tak sangka cepat sungguh masa berlalu.aku rasa masih di alam remaja...suka-suki-sana-sini.rupanya semuanya dah berlalu..haha.aku hidup dimasa kini.bersama suami dan imran.aku sedih jugak la..sebab ada banyak lagi perkara yang tak terlaksana dalam hidup aku.aku masih disini.aku masih tak kejar impian aku..apa yang aku nak jadi.aku masih berusaha.
tapi syukur alhamdulillah...aku masih hidup sampai harini.takda sebab untuk aku tak berterima kasih dan mensyukuri-NYA.setiap kali harijadi..kita makin tua.tahun berlalu bagai bulan.rasanya baru semalam mengadap harijadi yang lepas..harini sudah harijadi tahun ini.masa oh masa.tak terkejar aku dibuatnya.
hidup kita sebagai manusia penuh dengan impian dan cita-cita.samada kita tak serius mengejarnya atau kita taktau cara sebenar meneruskannya.aku tak pasti aku dimana.mungkin aku selalu memberi alasan.alasan dalam hidup.itu ini.sibuk..takda masa..tak sempat.maka kalau aku terus macamni aku takkan dapat mencapai impian aku sampai bila-bila.
dan tak dapat lah nak tengok nama aku sendiri atas kulit buku impian.eh aku bukan riak atau gila glamer pulak.takda masa nak layan.aku minat la..mmg minat.dah tau apa impian aku?

lu pikir lah sendiri. :p

nota kaki : selamat harijadi untuk diri sendiri.muahaha

2 comments:

Salbiah said...

slmt hari jadi deeb. semoga berbahgia ke akhir hayat.

Deba said...

tq...uhuk uhuk.dah tua dah.huwaaaaaaaaaaa